Ostujuhend

ETTEVÕTTEST

La Femme Unique on iTrade OÜ-le kuuluv ametlik kaubamärk. Tegevust alustas ettevõte 05.04.2013 ning on registreeritud nimega iTrade OÜ (registrikood 12449952). Ühtlasi on La Femme Unique käibemaksukohuslane ning kõik poes olevad hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.

Kõik andmed on saadaval toodete kirjelduses ning lisaküsimuste tekkimisel abistab La Femme Unique meeskond Teid meeleldi. Pöördumiseks kirjuta e-posti aadressil teenindus@lafemmeunique.ee või Facebooki fännilehel La Femme Unique.

MÜÜGITINGIMUSED

1.      Müügitingimuste kehtivus

1.1  Käesolevad müügitingimused kehtivad e-poe klientide (edaspidi Klient) ja www.lafemmeunique.ee omaniku iTrade OÜ (edaspidi La Femme Unique) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad La Femme Unique veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid, hinnakiri ning väljakujunenud head tavad.

1.3  La Femme Unique jätab endale õiguse käesolevad tingimusi muuta. Tingimuste muudatused jõustuvad alates informatsiooni ilmumise hetkest veebilehel www.lafemmeunique.ee. Kliendi jaoks kehtivad tellimuse hetkel kehtinud tingimused.

2.      Hinnakiri

2.1  Kõik hinnad La Femme Unique veebipoes sisaldavad 20% käibemaksu

2.2  La Femme Unique e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes

2.3  Eesti sisestel ostudel mille toodete kogusumma jääb alla 50€ lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile:

  • SmartPost 1,95€
  • Omniva 2,95€
  • Ostudel alates 50€ tasuta kohaletoimetamine (SmartPost)

2.4  Tellimisel Soome kehtib järgnev SmartPosti hinnakiri vastavalt ostu kogusummale:

  • Tellimustele, mille kogusumma jääb alla 70€ lisandub SmartPost 11€
  • Tellimustele, mille kogusumma ületab 70€ lisandub SmartPost 8€

2.5  La Femme Unique jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kliendile kehtib tellimuse hetkel kehtiv hinnakiri.

3.      Tellimuse vormistamine

3.1  Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2  Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „MINE KASSASSE“

3.3  Tellimuse vormistamise lehel  täitke vajalikud väljad

3.4  Järgnevalt valige sobiv tarneviis:

  • Valides tarneviisiks SmartPosti on vajalik täita vaid punase tärniga märgitud väljad (kontaktisik, telefon, e-posti aadress).
  • Valides “Tulen ise järgi” on võimalus eelneval kokkuleppel tooted kätte saada tööpäevadel kuni lõunani aadressil Turu 34B, Tartu. Aeg eelnevalt kokku leppida.

3.5  Seejärel vajutage „ESITA TELLIMUS“ pärast mida kuvatakse ekraanile arve, mille eest saab tasuda pangalingiga (SEB, Swedbank, DanskeBank, Krediidipank, LHVpank, Nordea).

3.6  Tasumata tellimused annulleeritakse 1 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4.      Müügilepingu jõustumine

4.1  Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud iTrade OÜ arveldusarvele.

4.2 Kliendil on õigust taganeda lepingust või öelda leping üles. Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (VÕS § 54 lg 1 p 18). VÕS § 101 lg 1 alusel, kui võlgnik on kohustus rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

5.      Kohaletoimetamine

5.1  Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolse arve tasumist) komplekteerib La Femme Unique tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikaparnterile.

5.2  Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

5.3  Kohaletoimetamise aeg on 1-2 tööpäeva sõltuvalt arve tasumise hetkest. Omniva puhul 3-5 tööpäeva.

6.      Tagastamisõigus

6.1  Pärast tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

6.2  Kauba vahetamisega seotud kulud kannab Klient.

6.3  Kauba tagastamiseks tuleb täita järgnev ankeet: http://goo.gl/Gnf4RN, kus on tagastamiseks vajalikud andmed samuti olemas. Pärast ankeedi esitamist, tuleb tooteid tagastada viivitamatult.

6.4  La Femme Unique tagastab ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates tagastatava kauba kättesaamisest või ostja poolt tõendi esitamisest, et ta on asja tagasi saatnud. (VÕS § 561 lg 1).

 

7.      Vastutus ja vääramatu jõud

7.1   La Femme Unique vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab La Femme Unique ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2  La Femme Unique ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

7.3  La Femme Unique ei vastuta kui toode on saanud kahjustada kliendi hoolimatuse või vale kasutamisviisi tõttu.

7.4  La Femme Unique ei vastuta kui toode kulub loomulikul füüsilisel moel tavapärase kasutamise korral.

7.5 La Femme Unique ei vastuta võimalike mõõdutabelist tulenevate tootja poolt põhjustatud erinevuste eest, mõõdud võetakse ühelt tootelt, kuid sama suurust saabub tavapäraselt mitu ning füüsiliselt on võimatu kõikide varieeruvuste tuvastamine.

7.6  La Femme Unique  ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.

 

8.      Isikuandmete töötlemine ja turvalisus

8.1  La Femme Unique käsitleb Kliendi andmeid konfidentsiaalsena ega esita kolmandatele osapooltele, välja arvatud postiteenuse osutamiseks kogutud andmed(nimi, telefon, paki kättetoimetamise aadress), mis edastatakse vaid logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.

 

9.      Autorikaitse

9.1  Kõik La Femme Unique veebilehel(www.lafemmeunique.ee) ja Facebooki fännilehel(www.facebook.com/LaFemmeUnique) olevad fotod ja tekstid on iTrade OÜ omand ning kaitstud autoriõiguse seadusega, nende kopeerimine, levitamine või muul moel kasutamine on ilma autori nõusolekuta keelatud.

 

10. Pretensioonide esitemine

Müüja vastutab toodete mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega (VÕS § 218 lg 2). Klient kohustab müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

 

11.     Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on iTrade OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile teenindus@lafemmeunique.ee. iTrade OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui ostja ja iTrade OÜ ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja iTrade OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).
Tarbijavaidluste komisjoni veebileht, kontaktandmed ja info:
Endla 10A, 10122 Tallinn; telefon 6201 707; e-post avaldus@komisjon.ee; veebilehthttps://komisjon.ee/et/.